Jahit

Soalan Untuk Lelaki Yang Baru Kenal


Contoh soalan kenegaraan malaysia, soalan betul atau salah, soalan betul atau salah, cara membuat soal menjodohkan, soal pernyataan benar atau salah, soalan untuk ditanya ketika interview, soalan untuk customer service,

Hai korang semua! Aku terjumpa satu benda yang memang boleh buatkan aku gelak hingga ke telinga. Tetiba ada satu data yang aku terjumpa, pasal orang ngewe dengan orang baru kenal. Macam mana boleh jadi macam tu, kan? Hahaha.. Tapi di zaman sekarang ni, semua perkara boleh terjadi.

Dalam data tu, ada satu gambar yang menunjukkan seorang wanita sedang memanjatkan nafsunya dengan seorang lelaki yang baru saja dia kenal. Wah, padahal baru jumpa dah terus ngewe? Sepatutnya janganla cepat-cepat sangat. Kenal dulu, buat kawan-kawan, lepastu boleh fikirkan benda yang lebih serius.

Tapi entahlah, mungkin ada juga yang memang terburu-buru dalam hal ini. Mereka seolah-olah tak sabar-sabar nak mencapai kepuasan. Eww, kau orang janganla macam tu. Lambat-lambat cikit, lepastu baru boleh jadi lebih baik.

Apa-apa pun, gambar tu memang boleh buatkan aku terhibur seketika. Tapi kebenarannya, aku tak boleh nak bayangkan macam mana selepas ni. Dah kawin ke? Buat anak ke? Sepatutnya fikirkan tuan empunya hati jugak kan.

Tapi semuanya tu, aku letakkan pada pendapat aku sahaja. Kalau ikutkan orang lain mungkin ada yang setuju, mungkin jugak yang tak setuju. Tapi yang penting, sebagai manusia, kita kena bertimbang rasa dan fikirkan benda yang betul untuk kita buat. Jangan ada yang menyesal, kerana itu bisa-bisa jadi sangat menyedihkan.

Itulah dia, cerita aku hari ini tentang orang-orang yang ngewe dengan orang baru kenal. Biarlah kita fikirkan perkara yang lebih penting dalam hidup, seperti mencari jodoh yang berlandaskan keyakinan dan nilai-nilai yang baik. Hahaha, sudah-sudahlah, nanti aku pulak jadi mcm ustaz.

Soalan untuk lelaki yang baru kenal

If you are searching about Soalan cepumas untuk lelaki jiran, you've came to the right web. We have pics like Soalan cepumas untuk lelaki jiran, terlampau mewah!! 10 senarai artis lelaki popular malaysia yang kaya, 12 soalan temuduga kerap yang ditanya kepada calon wanita berbanding. Here it is:

Pakar suami dan isteri 10 soalan untuk kenal pasangan, soalan cepumas untuk lelaki jiran

Perubahan fizikal lelaki dan perempuan perubahan sedemikian yang. Soalan yang paling sukar untuk dijawab ! blog informasi terbaik. Soalan lelaki. Baru kenal youtube. Soalan yang sesuai untuk lelaki meteran i. Nusabali.com baru kenal, cita citata mantap nikah. Soalan cepumas untuk lelaki jiran


Also read:

    .
    Powered by Blogger.

    Search This Blog

    Ready Kebaya, Proses cepat, kirim ke seluruh Indonesia.
    Lihat katalog di sini ↓↓↓
    instagram.com/kebayasolo

    Home | Contact | Copyright | Dmca